Кафедра маркетынгу

Загадчык кафедры:

Голік Вадзім Сяргеевіч

Кандыдат эканамічных навук / дацэнт

Кафедра маркетынгу была створана ў маі 1994 г. Кафедра ўнесла вялікі ўклад у распрацоўку вучэбна — метадычнага і кадравага забеспячэння новай для Рэспублікі Беларусь спецыяльнасці “Маркетынг”. Склад кафедры пастаянна пашыраецца, яго якасная структура змяняецца дзякуючы падрыхтоўцы на уласнай навуковай базе аспірантаў і дактарантаў. Кафедра мае цесныя кантакты з вядучымі вну як Рэспублікі Беларусь, так і замежных краін.

Кафедра з’яўляецца выпускаючай па спецыяльнасці «Маркетынг» і ажыццяўляе адукацыйную дзейнасць па наступных відах вышэйшай адукацыі:

1. Агульная вышэйшая адукацыя па спецыяльнасці «Маркетынг» прадстаўлена прафілізацыямі:
• «Маркетынг» (без прафілізацыі, руская мова);
• «Міжнародны маркетынг» (руская мова);
• «Міжнародны маркетынг» (англійская мова);
2. Паглыбленая вышэйшая адукацыя (магістратура) па спецыяльнасці «Маркетынг» прадстаўлена прафілізацыямі:
• «Міжнародны маркетынг» (на рускай мове);
• «Міжнародны маркетынг» (на англійскай мове);
• «Маркетынг у бізнэсе» (на рускай мове);
• «Маркетынг у бізнэсе» (на англійскай мове).
3. Аспірантура (руская, англійская мовы);
4. Дактарантура.

З 2023г. універсітэтамі-партнёрамі УА БДЭУ (кафедра маркетынгу) і ФДБОУ ВА «Іркуцкі нацыянальны даследчы тэхнічны універсітэт» (ІРНІТУ, Расійская Федэрацыя) запушчана сумесная адукацыйная праграма па рэалізацыі эксперыментальнага праекта з выдачай двух дыпломаў бакалаўра. Навучанне ажыццяўляецца на базе дыстанцыйных тэхналогій па напрамках бакалаўрыяту 42.03.01 «Рэклама і сувязі з грамадскасцю» профілю «Лічбавыя тэхналогіі ў рэкламе і сувязях з грамадскасцю» (дыплом ІРНІТУ) і агульнай вышэйшай адукацыі па прафілізацыі «Міжнародны маркетынг» спецыяльнасці 6-05-0412 -04 «Маркетынг» (дыплом БДЭУ) Тэрмін навучання — 4 гады.

Асноўнымі навуковымі напрамкамі даследаванняў кафедры з’яўляюцца:

  • маркетынг узаемаадносін;
  • лічбавы маркетынг;
  • міжнародны маркетынг;
  • маркетынгавыя камунікацыі;
  • кіраванне маркетынгам;
  • маркетынг паслуг.
Пад дэвізам «Перамога любіць клопат» (Amat victoria curam) на кафедры ажыццяўляецца дзейнасць навукова-даследчай лабараторыі (СНІЛ) «Пошук».
Напрамкі навукова-даследчай работы: маркетынгавыя даследаванні, распрацоўка стратэгічных і тактычных маркетынгавых рашэнняў, маркетынгавы аўдыт, распрацоўка бізнес-праектаў.

Выконваецца навукова-даследчая работа пад заказ арганізацый (пералік работ).

Кафедра ўзаемадзейнічае і пашырае супрацоўніцтва з арганізацыямі, у якіх прадстаўлены яе філіялы: ААТ «Інстытут БЕЛАРГСТАНКІНПРАМ», ААТ «ММЗ імя С.І. Вавілава — кіруючая кампанія холдынгу «БелОМА», УП «Кока-Кола Беўрыджыз Беларусь». Па ініцыятыве кафедры маркетынгу падпісана Пагадненне аб супрацоўніцтве паміж Кітайска-Беларускім СЗАТ «Кампанія па развіццю індустрыяльнага парку» і ўстановай адукацыі «Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт».

Выкладчыкі кафедры:

Спецыялісты кафедры:

  • Шумігай Тамара Міхайлаўна, спецыяліст;
  • Кісель Анастасія Раманаўна, спецыяліст.

Кантактныя даныя:

Тэлефон: +375 (17) 209-88-93;
E-mail: km@bseu.by ;
Месцазнаходжанне: пр. Партызанскі 26, корп 1, аўд. 807.

image_pdfimage_print