Меркаванне: Рэклама змяняе стаўленне да беларускай мовы і робіць яе элітарнай

Нягледзячы на тое, што ў Беларусі юрыдычна існуюць дзве дзяржаўныя мовы, руская мае непараўнальна большы ўжытак – гэта вядома ўсім. Але з цягам часу адносіны да беларускай мовы як да сялянскай змяняецца. Так, кампанія “Будзьма беларусамі!” у года праводзіла апытанне, якое паказала, што 55,6% насельніцтва хацела б бачыць больш беларускай мовы ў тэлевізійнай і вонкавай рэкламе.

Парадаксальна, але менавіта замежныя кампаніі, якія працуюць на беларускім рынку, першымі адрэагавалі на такую змену ў стаўленні да мовы і пачалі друкаваць постары і рэкламныя ўлёткі на мове. Айчынныя вытворцы даволі насцярожана адносяцца да такога досведу.

Чытаць далей на старонках TUT.BY

image_pdfimage_print