Нашы партнеры

Партнёрства з некамерцыйнымі арганізацыямі і СМІ

Факультет маркетинга и логистики БГЭУ привилегированный партнер Ассоциации интерактивной рекламы IAB Belarus

АСАЦЫЯЦЫЯ інтэрактыўнай РЭКЛАМЫ – некамерцыйная арганізацыя, заснаваная ў Беларусі для развіцця рынка анлайн-рэкламы. Уваходзіць у міжнародную сетку асацыяцый IAB.

Узаемадзеянне: ФМК БДЭУ – спецыяльны партнёр IAB Belarus. Факультэт маркетынгу і лагістыкі прымаў удзел у арганізацыі пятай прафесійнай практычнай канферэнцыі «Інтэрнэт-рэклама ў Беларусі 2015».

Афіцыйны сайт: IAB Belarus.


Информационная поддержка проектов Факультета маркетинга и логистики БГЭУ на профессиональном информационном ресурсе в сфере маркетинга marketing.by

marketing.by — гэта прафесійны інтэрнэт рэсурс, у фокусе якога знаходзяцца сучасныя інструменты бізнэс-камунікацый і прасоўвання, актуальныя для рынку Рэспублікі Беларусь (маркетынг, рэклама, PR, брэндынг, дызайн, digital-рашэнні, інавацыі, бізнес-навучанне, HR, e-commerce, візуальная культура і інш.).

Узаемадзеянне: інфармацыйная падтрымка праектаў факультэта маркетынгу і лагістыкі БДЭУ.

Афіцыйны сайт: marketing.by.


Партнёрства камерцыйнымі арганізацыямі

Студыя Баравога заснавана 10 гадоў таму. За гэты час рэалізавана больш за 500 праектаў па распрацоўцы і прасоўванні сайтаў і інтэрнэт-крам, стварэнні інтэрфейсаў і фірмовага стылю.

1. распрацоўка карпаратыўных сайтаў і інтэрнэт-крам на платформе «1С-Бітрыкс»;
2. пошукавае прасоўванне сайтаў;
3. праектаванне і распрацоўка інтэрфэйсаў;
4. стварэнне фірмовага стылю.

Узаемадзеянне: прафесійныя стажыроўкі ў сферы інтэрнэт-маркетынгу і веб-распрацоўкі, правядзенне адукацыйных лекцый.

Афіцыйны сайт: db.by


 

Webcom Media – агенцтва пошукавага маркетынгу №1 у Беларусі. Таксама займаецца распрацоўкай розных праектаў, SEO \ SMM – прасоўваннем, DIGITAL – рэкламай.

Узаемадзеянне: правядзенне стажыровак і адукацыйных праграм у межах цэнтра інтэрнэт-адукацыі Акадэміі Webcom.

Афіцыйны сайт: webcom-media.bywebcom-academy.by


ARTOX media – digital-агенцтва прадастаўляе поўны комплекс паслуг прасоўвання бізнесу ў інтэрнэце. Спецыялізацыя на эфектыўных кірунках інтэрнэт-маркетынгу:

1. прасоўванне сайтаў
2. кантэкстная рэклама
3. медыйная рэклама masstarget
4. SMM
5. відэа-рэклама ў інтэрнэце

Узаемадзеянне: генеральны партнёр бізнес-гульні BIGIN ў 2013 годзе.

Афіцыйны сайт: artox-media.by


Danone Belarus – сусветны лідар у вытворчасці кісламалочных прадуктаў, займае другое месца сярод вытворцаў мінеральнай вады.

Сёння кампанія рэалізуе ў Беларусі шырокі спектр прадуктаў гандлёвых марак “Актымэль”, “Актывіа”, “Расцішка”, “Смешарыкi”, “Данісіма”, “Данон”, “Тэма”, “Прастаквашына”.

Узаемадзеянне: генеральны партнёр бізнес-гульні BIGIN ў 2013 годзе.

Афіцыйны сайт: danone.by


Адкрытае акцыянернае таварыства «Белхим»

Прадпрыемства было заснавана ў 1944 годзе ў Мінску і на сённяшні дзень застаецца найбуйнейшым пастаўшчыком хімічнай і харчовай прадукцыі на рынак Рэспублікі Беларусь.

Узаемадзеянне: генеральны партнёр бізнес-гульні BIGIN ў 2014 годзе.

Афіцыйны сайт: belhim.com


Група кампаній «ПраЛіў» – гэта інтэграваныя ў адзіную структуру тры транспартныя кампаніі, якія спецыялізуюцца на перавозцы наліўных грузаў аўтамабільнымі цыстэрнамі.

Узаемадзеянне: генеральны партнёр бізнес-гульні BIGIN ў 2014 годзе.

Афіцыйны сайт: proliv.by


Генеральный партнер бизнес-игры BIGIN (ФМк БГЭУ) в 2015 году

СТАА «Гейм Стрым» створана ў 2005 годзе з мэтай распрацоўкі праграмнага забеспячэння інтэлектуальных сістэм і візуалізацыі дадзеных. C 2008 года – рэзідэнт Парку высокіх тэхналогій Рэспублікі Беларусь.

Узаемадзеянне: генеральны партнёр бізнес-гульні BIGIN ў 2015 годзе.

Афіцыйны сайт: СООО «Гейм Стрим».


 

Філіялы кафедраў факультэта маркетынгу і лагістыкі БДЭУ

Филиал кафедры Маркетинга в ООО Управляющая компания холдинга БелМузТВ

«Кіруючая кампанія холдынгу «БелМузТВ». Кірунак дзейнасці: СМІ, тэлебачанне. У арганізацыйную структуру кампаніі ўваходзіць рэкламнае агенцтва поўнага цыкла ТАА “Зум Медыя”. «БелМузТВ» – лідар сярод музычных тэлеканалаў, прысутных на медыя-рынку Беларусі.

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Маркетынгу” у ТАА «Кіруючая кампанія холдынгу «БелМузТВ» з 01.2014г.

Афіцыйны сайт: «БелМузТВ».


Филиал кафедры Промышленного маркетинга и коммуникаций в ЗАО Минский завод безалкогольных напитков

ЗАТ «МЗБН» (Закрытае Акцыянернае Таварыства «Мінскі завод безалкагольных напояў») з’яўляецца найбуйнейшым вытворцам мінеральных і пітных вод, безалкагольных напояў у Беларусі сумарнай магутнасцю больш за 22 млн. дал у год, а таксама з’яўляецца адзіным вытворцам у Рэспубліцы Беларусь, якія валодаюць тэхналогіяй «гарачага разліву», якая дазваляе вырабляць прадукцыю ў ПЭТ-бутэльках без дадання кансервантаў.

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Прамысловага маркетынгу і камунікацый” у ЗАТ «Мінскі завод безалкагольных напояў» з 04.2015г.

Афіцыйны сайт ЗАТ «МЗБН».


Филиал кафедры промышленного маркетинга и коммуникаций в ОАО Управляющая компания холдинга БелкоммунмашААТ «Кіруючая кампанія холдынгу “Белкамунмаш“» – беларускі вытворца грамадскага электратранспарту.

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Прамысловага маркетынгу і камунікацый” у ЗАТ «Мінскі завод безалкагольных напояў» з 05.2011г.

Афіцыйны сайт «Белкамунмаш».


Филиал кафедры Логистики и ценовой политики в ООО Интертрансавто ТАА «Інтэрстранства» – міжнародная транспартная кампанія. Кампанія спецыялізуецца на перавозцы зборных грузаў з краін Еўрасаюза (Германія, Бельгія, Нідэрланды, Данія, Польшча, Аўстрыя, Чэхія, Швейцарыя, Францыя, Славакія, Прыбалтыка і інш.) У краіны СНД (Беларусь, Расія, Казахстан, Узбекістан, Таджыкістан, Азербайджан , Кыргызстан), Азіі (Туркменістан, Манголія).

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Лагістыкі і цэнавой палітыкі” ў ТАА «Інтэрстранства» з 06.2014г.

Афіцыйны сайт ТАА «Інтэрстранства».


Филиал кафедры Логистики и ценовой политики в ООО Евроторг

ТАА «Еўрагандаль» ўяўляе сабой адну з самых вялікіх рознічных сетак у Рэспубліцы Беларусь, якая займаецца гандлем харчовымі таварамі.

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Лагістыкі і цэнавой палітыкі” ў ТАА «Еўрагандаль» з 06.2014г.

Афіцыйны сайт: ТАА «Еўрагандаль».


ОМА логотип

Кампанія ОМА – гэта найбуйнейшая ў Беларусі аптовая і рознічная гандлёвая сетка будаўнічых матэрыялаў і інструментаў, а таксама тавараў для дома, саду і агароду. У структуры кампаніі 26 гандлёвых аб’ектаў, прадстаўленых будаўнічымі дамамі, аптовымі базамі і крамамі сістэмы франчайзiнгу.

Узаемадзеянне: філіял кафедры “Лагістыкі і цэнавой палітыкі” ў ТАА “ОМА” з 06.2017г. Больш падрабязна аб супрацоўніцтве чытайце ў артыкуле аб накірунках узаемадзеяння ФМК і кампаніі ОМА.

Афіцыйны сайт: ТАА “ОМА”.


“Кока-кола Бевріджыз Беларусь”– член Групы кампаній Coca-Cola HBS – адна з самых буйных(вялікіх) кампаній-ботлерау напіткау пад таварнымі знакамі The Coca-Cola Company, якая здабыла давер спажыуцоу і мае перспектывы для далейшага росту .

Узаемадзеянне:філіял кафедры “Прамысловага маркетынгу і камунікацый” у “Кока-кола Бевріджыз Беларусь” з 02.2019г.

Афіцыйны сайт: “Кока-кола Бевріджыз Беларусь


Інфармацыю аб партнёрстве з ВНУ і ўстановамі адукацыі глядзіце ў спецыяльным раздзеле сайта аб адукацыйных праектах факультэта маркетынгу і лагістыкі БДЭУ.

image_pdfimage_print